Praktische informatie

Home » Praktische informatie

Adres

Het Familiecentrum
Amstelzijde 83
1184 TZ Amstelveen

Voor vragen  kunt u ons bellen of mailen

T: 020-7372117
U krijgt altijd de voicemail te horen. Als u een bericht inspreekt wordt u binnen 2 werkdagen terug gebeld.
info@hetfamiliecentrum.nl

Wachttijd

De wachttijd voor onze verschillende behandelingen bedraagt op dit moment ongeveer 8 weken. Een aanmelding kan gedaan worden door de voicemail van 020 7372117 in te spreken. U wordt dan z.s.m. terug gebeld. U kunt ook een mail sturen naar info@hetfamiliecentrum.nl.

Bereikbaarheid

Bus 171 stopt praktisch voor de deur(bushalte Brug/Amsteldijk).
Vanaf de halte van bus 300 en 356 is het 15 minuten lopen(bushalte Ouderkerk aan de Amstel).

Parkeren

Aan het einde van de straat/Amstelzijde is zowel links als rechts een parkeerterrein. Het tarief voor beide parkeerterreinen is € 2,25 per uur.

In het dorp Ouderkerk aan de Amstel, aan de andere kant van het water,  kunt u gratis parkeren, gedeeltelijk met een blauwe parkeerschijf, gedeeltelijk helemaal vrij. (even zoeken)

Kosten en vergoedingen

Vanaf januari 2024 heeft Het Familiecentrum een contract met de gemeenten Aalsmeer, Amstelveen, Diemen, Ouder-Amstel, Uithoorn. Dit betekent dat alle jeugdzorg door deze gemeenten wordt bekostigd. Hiervoor is een verwijzing nodig vanuit de betreffende gemeente, de kinder-of jeugdarts of uw huisarts.

Afzeggen

Het kan gebeuren dat u verhinderd bent voor een afspraak. Wij vragen u dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Wij zoeken dan naar een andere datum en tijd. Als de afspraak binnen 24 uur wordt afgezegd of u vergeet de afspraak dan hanteren wij een tarief van €50 per behandelaar. Dit tarief wordt ook niet door de gemeente vergoed.

Corona-virus

Klik hier voor onze werkwijze.

Privacy Policy

Lees meer over hoe we uw gegevens gebruiken.

Klachten

Heeft u een klacht? Lees hier wat u moet doen.

Wij werken o.a. samen met

jejujo-land